שאלות נפוצות לאלו שמתחילים לנגן על גיטרה

 

 

הגיטרה היא אחד הכלים יותר שקל לנגן בהם בצורה לא טובה, חשוב מאוד לקבל הרגלים הריאים וטובים על ההתחלה וכמובן חשוב לדעת למה לצפות לפני שאתם נכנסים להרפתקה הכי מדהימה בעולם שנקראת לנגן גיטרה, אז הנה השאלות הכי נפוצות שאני מקבל מתלמידים שלי לפני שהם מתחילים

 

מתי ותוך כמה זמן אוכל לנגן שיר?

אוקי אז לנגן שיר ייקח לך תוך 20 שעות פלוס או מינוס במצטבר תוך חודש, לא בבת אחת וזה אמור להביא אותך לא לרמה מושלמת אלא לרמה שהשיר נשמע דומה למקור וניתן לזהות אותו, שימו לב שאם אני נותן לתלמיד שיעורי בית להתאמן 5 דקות- אז זה אמור להיות באמת חמש דקות שלמות שמוקדשות אך ורק לנגינת הגיטרה

 

באיזו תדירות עליי לנגן?

אם אתה מנגן רק 15 דקות בשבוע אתה יכול לצפות שתהיה התקדמות רק תוך שנה בערך עד שהבסיס חודר לך תחת האצבעות, לעומת זאת אם תתאמן 15 דקות ביום תראה הבדל ממש תוך שבוע ואז העניינים כבר יתחילו להתגלגל בצורה קלה יותר

 

האם עליי לנגן כל יום?

לנגן כל יום זה בהחלט (אם כי לא תמיד אפשרי) הדרך הטובה ביותר, זה תמיד יותר טוב לנגן עשר דקות 6 ימים בשבוע מאשר שעה אחת בשבוע, אני יודע שזה לא תמיד אפשרי אך אפילו להכניס נגינה קצרה לפני האוכל, לפני השינה זה הדבר הטוב ביותר ואז כיש זמן לנגן יותר מזה, אבל בהחלט לנגן כל יום היא הדרך הבטוחה להתקדמות. אני ממליץ גם להשאיר את הגיטרה נגיש ופתוח ליד המיטה

 

האצבעות שלי כואבות ואפילו יש לי בהן חריצים, האם עליי להפסיק לנגן?

התשובה היא כן, אם אתה מרגיש כאב עליך לקחת הפסקה, קצת כאב הוא דבר נורמלי, במיוחד לתלמידים חדשים, השקעים באצבעות שלך הם בגלל שהאצבעות שלך לוחצות על המיתרים תמיד באותו מקום וזה דבר טוב, עם הזמן הן ייתקשחו ולא תרגיש בהן כלל. אם יש לך כאבים ביד עצמה ובזרוע, לא בקצות האצבעות ואם הכאב ממשיך עליך להפסיק לנגן ולגשת לרופא, נגינה על גיטרה אמורה להיות מהנה ומרגשת –לא כואבת.

 

טוב מקווה שזה עזר לכם

 

לשאלות נוספות ושיעורים פרטיים אל תהססו להתקשר

או לשלוח מייל: abesass@gmail.com

 

אברי 0524300616

 

www.piecesband.com/guitar

 

1 Response to “שאלות נפוצות לאלו שמתחילים לנגן על גיטרה”


  1. 1 me פברואר 23, 2010 ב- 4:00 pm

    מורה מצוין למדתי אצלו יש לו המון סובלנות והקשבה בעבר פחדתי לנגן עכשיו אני ממש זורמת עם זה
    ראיתם את הסרטוני גיטרהשלו ביוטיווב?
    א


להשאיר תגובה

