אילו אביזרים צריך בשביל להתחיל לנגן על גיטרה?

אילו אביזרים צריך בשביל להתחיל לנגן על גיטרה?

ישנם כמה דברים שהם די חיוניים שכדאי לכם לקנות לפני שאתם חושבים על לנגן בגיטרה
ישנם כמה דברים שממש תצטרכו וכאלה שפשוט יעשו את החיים ליותר קלים. בשיעור זה אני רוצה לתת לכם קצת עצה לגבי אותם דברים, מומלץ שבשלב מסויים יהיו ברשותכם כל הדברים הללו אך אך אין עליכם להשיג דברים אלו בבת אחת לפני שתתחילו, כל מה שאתם באמת צריכים זה גיטרה וכמה מפרטים
מפרטים
תצטרכו לקנות כמה מפרטים. בשביל ההתחלה תצטרכו מפרטים כמה שיותר דקים, הכי דקים שתוכלו למצוא. מפרטים אלו יעזרו לכם ללמוד לפרוט כראוי. כדאי להשיג מפרטים בעובי בינוני, הם טובים בשביל לנגן תווים יחידים (כמו לדוגמא כאשר אתה מנגן סולמות0.
אני ממליץ אישית על מפרטים מסוג הזה למטה,
מיתרים להחלפה
אל תעשו את הטעות להיות ללא מיתרים חלופיים. תמיד כדאי שיהיו לפחות שני זוגות בבית . .. לגבי הקוטר שלהם? ובכן רוב האנשים מתחילים לנגן ב 0.9 אם זו גיטרה חשמלית ו0.10 אם זאת גיטרה אקוסטית. תזכרו שכמה שהמיתרים עבים יותר האצבעות שלהם יצטרכו קצת יותר כוח וזה עלול לכאוב, אבל הם נשמעים יותר טוב לדעת הרבה אנשים, (לא לדעתי). ישנם מיתרים של "חיים ארוכים" שהם קצת יותר יקרים אבל הם לא מחלידים והם טובים לאנשים שמחליפים מיתרים לעיתים רחוקות (כמוני)
המלצה שלי מיתרי די אר קישור למטה

מטרונום

זה מאוד חשוב אני אומר לכם, אתם תראו הרבה את המטרונום שלכם. כל מטרונום יעבוד, אך אני ממליץ על קניה של מטרונום אלקטרוני, לא אלו שעושים "טיק טוק" כמו של המורות לפסנתר אלא אלו, הקישור שלמטה יראה לכם את הסוג שאליו אני מתכוו, כמעט לכל התלמידים שלי יש את זה, ותאמינו לי מוצרים כאלה הכי טוב לקנות ב"אמזון" (זה הרבה יותר זול…אבל לא שמעתם את זה ממני)

טיונר (מכוון גיטרה)

0 Responses to “אילו אביזרים צריך בשביל להתחיל לנגן על גיטרה?”



  1. להגיב

להשאיר תגובה

